Dragon System
System zarządzania treścią serwisów internetowych. Umożliwia prowadzenie prostych stron oraz bardzo złożonych projektów jak sklepy/portale internetowe. Oprogramowanie wykorzystuje najnowocześniejsze techniki programistyczne takie jak: PHP5, MySQL, HTML5, CSS3, JavaScript, AJAX, WebStorage. Dzięki wykorzystaniu tych technologii "Dragon System" nie wykorzystuje plików COOKIES do identyfikacji użytkownika zapewniając większe bezpieczeństwo aplikacji.
Możliwości:
- Prowadzenie portalu internetowego, bloga, wiadomości.
- Edycja tresći w edytorze graficznym podobnym do MS Word.
- Zarzadzanie bazą plików i zdjęć.
- Zarządzanie produktem:
- Definiowanie: nazw, trzech poziomów kategorii, producenta, słów kluczowych, wagi, dostępnośći.
- Obsługa nieograniczonej liczby kodów towarów
- Seryjna zmiana nazw kategorii dla produktów
- Obsługa nieograniczonej liczby jednostek miary i dokładności miary.
- Możliwośc definiowania niegraniczonej liczby stawek VAT.
- Przypisywanie wielu zdjęć do produktu.
- Funckja Publikuj.
- Definiowanie towaru w PROMOCJI oraz nadawanie różnych kolorów tła dla produktów w promocji.
- Tworzenie specyfikacji towaru "Atrybut - wartość" np. rozmiar, waga, typ itd.
- Integracja z Ceneo.pl - generowanie pliku eksportowego XML. Współpraca z Ceneo API. Automatyczna synchornizacja zamówień w usłudze "Kup na ceneo". Automatyczna aktualizacja statusów zamówień.
- Integracja z Google Merchants - generowanie pliku eksportowego CSV.
- Integracja z aukcjami Allegro.pl - łączenie produktów z aukcją. Automatyczne kończenie aukcji w przypadku braku towaru.
- Współpraca z programem SKLEP DMA.
- Zarządzanie zamówieniami:
- Statusy: Nowe, Potwierdzone, Zapłacone, Gotowe do wysyłki/odbioru, Wysłane/odebrane, Zwrot do nadawcy, Anulowane
- Tworzenie/Edycja rezerwacji.
- Integracja z PayU - automatyczne księgowanie wpłat.
- Integracja z serwisem Allegro.pl - synchronizacja zamówień i płatności PayU poprzez Allegro WEB API. Wyświetlanie dodatkowych informacji o transakcji i użytkowniku Allegro.
- Eksport do programu SKLEP DMA.
- Zarządzanie rodzajem płatności/dostawy
- Definiowanie dowolnej liczby rodzajów dostawy.
- Obsługa trzech typów płatności: Płatność przy dobiorze, przelew, Płatność PayU.
- Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby obszarów dostaw - np. dzielnice miasta, ulice itd.
- Definiowanie wartości dostawy w zależności od kwoty zamówienia lub wagi zamówienia.
- Bezpieczeństwo
- System użytkowników z możliwością nadawania uprawnień do konkretnych modułów.
- Informowanie o dostępnych nowych wersjach systemu.
- Zarządzanie plikami:
- Nadawanie dostępu publicznego, na hasło lub brak.
- Kosz - umożliwia przywracanie przypadkowo usuniętych plików.
- Automatyczne tworzenie miniatur zdjęć.
- Obsługa nieograniczonej liczby sklepów/portali z poziomu jednego panelu.
System składa się z trzech elementów:
- Dragon System - Panel zarządzania
- Dragon Robot - Wielowątkowy system robotów/zadań
- Dragon Portal - Część widoczna dla użytkowników internetu z interfejsem graficznym.
Dragon System:
Modułowy system pozwalający zarządzać serwisem internetowym. W wersji podstawowej zawiera następujące moduły:
- Ustawienia - umożliwia konfigurację między innymi: tytułu strony, opisu strony, słów kluczowych dla wyszukiwarki, definicję dodatkowych meta tagów, włącz/wyłącz przerwę techniczną
- Pliki - służy do zarządzania plikami. Pozwala nagrywać/kasować pliki do systemu. Posiada funkcję kosza, która pomaga odzyskać pliki przy przypadkowym usunięciu.
- Użytkownicy - Pozwala zarządzać użytkownikami. Umożliwia: zakładanie kont, usuwanie kont, edycję kont oraz nadawanie uprawnień dostępu do pszczególnych modułów systemu.
- Zadania - moduł zarządzania wielowątkowym systemem robotów/zadań.
- Treść - pozwala na edycję treści poszczególnych podstron oraz zarządzanie drzewem nawigacyjnym strony.
- Poczta - zarządzanie powiadomieniami oraz wysyłanie poczty e-mail. Obsługa wiadomości seryjnej.
Moduły dla sklepu internetowego:
- Produkty - moduł pozwalający zarządzać produktami w sklepie internetowym. Pozwala przypisywać zdjecia do produktów, ustawiać kody towaru, zmieniać opis towaru. Za pomocą tego narzędzia można również zarządzać trzypoziomowym drzewem kategorii oraz szybką zmianą ich nazw. Pozwala także na definiowanie dokładności zdefiniowanych jednostek miary.
- Zamówienia - Dzięki temu modułowi, możemy przyjmować zamówienia z platformy sklepowej.
- Dostawa i płatności - Pozwala na zaawansowaną definicję form dostaw oraz płatności. Dzięki temu narzędziu można zdefiniować nieskończoną ilośc obszarów dostawy (np. konkretne ulice miasta lub całe miasta) - można odpowiednio zawęzić swój obszar dostaw. Pozwala zdefiniować wiele punktów odbioru osobistego. Do każdej formy dostawy można przypisać odpowiednie formy płatności.
Inne moduły:
- Kopia zapasowa - umożliwia regularne automatyczne tworzenie kopii zapasowej wszystkich ustawień, plików, treści, opisów oraz odtworzenie jej w każdej chwili.
Istenieje możliwość stworzenia odpowiedniego modułu/funcjonalności indywidualnie dla klienta.
Dragon Robot:
Zaawansowany system zarządzania zadaniami. Przykładowe czynności, które wykonuje:
- Kopia zapasowa
- Optymalizacja bazy danych
- Tworzenie miniatur plików graficznych
- Kompresja plików
- Wysyłka powiadomień mailowych.
- Przetwarzanie płatności internetowych (np. PayU)
- Import/Export danych (np. z/do Programu SKLEP)
Dragon Portal:
Jest to część widoczna dla przeglądających stronę internetową.
Składa się z:
- Cześci graficznej - wizualna częśc interfejsu. (Projektowana na zamówienie)
- Prezentacji treści.
- Prezentacji zakładek (menu).
W przypadku sklepów internetowych dodatkowo:
- Koszyk zakupowy.
- Wyszukiwarka towaru.
- Prezentacja kategorii towaru.
- Formularz zamówienia.
Ta część aplikacji wykorzystuje nowoczesne techniki zmniejszające obciążenie serwerów. Między innymi: buforowanie zapytań SQL, kontrolowane buforowanie podstron w pamięci przeglądarki, odświeżanie tylko niezbędnych elementów strony.
Wymagania:
Serwer dedykowany lub VPS z systemem Linux lub Windows z dostępem do internetu.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: 1 GHz
- Pamięć RAM: 1 GB (W przypadku VPS zalecane 2GB lub więcej)
- Powierzchnia dysku: 5 GB
Wymagane oprogramowanie:
- Serwer MySQL (np. MariaDB Server, Percona Server, MySQL Server - niezalecany)
- PHP 5.4 lub nowsze
- Apache 2.2